{Skissutmaning v35}

Idag är det visserligen "bara" måndag, men denna vecka har vi hjälp av Moma som gjort veckans skiss! 

Här är en helt underbar skiss av Moma att inspireras av!! Vill du vara med i utlottningen om att få din LO publicerad på vår blogg, skicka din LO senast söndag 3/9 kl 21,00 till
[email protected], skriv ditt riktiga namn + ditt nickname (om du är med på något forum och gärna vilket forum i så fall är) och märk ditt mail Skissutmaning v35.

Vänta gärna med uppladdning i gallerier mm tills vi gjort vårt urval.

Här är Momas underbara skiss:
skiss v35 06
Vill du testa fler skisser av Moma, kika in på hennes skissgalleri

Här har Moma och 3 av våra duktiga inspirationsdesigners tolkat skissen! Sååå fina alster ni gjort! TACK!!

Först ut är Momas egen tolkning! Vilka underbara färger, och så många fina detaljer att vila ögonen på!
moma skissv35

Sen har vi Hallonflickas finfina tolkning, med underbara vinterfoton!!!
hallonflicka skissv35

Eize fick oväntad hjälp av dottern Wilda! I ett obevakat ögonblick limmade Wilda fast fotona på sidan och den blev hastigt och lustigt klar :)
eize skissv35

Ulrika scrappar härligt om Scrappiz stora träff i Helsingborg i april 06... Extra kul för Helene var oxå där :)
ulrika skissv35

Tack för era underbara tolkningar och vi ser framemot många fina alster från er andra under veckan!!

Lycka till med skapandet!!

{Helene och Åsa}

Kommentarer
Postat av: Elsa

Vilken snygg skiss, den ska jag försöka ge mig på!

Och vilka fina tolkningar ni gjort!

Kram

2006-08-28 @ 11:26:16
Postat av: Anzan

Vilka helt underbara tolkningar!! Superinspirerande att se!

Postat av: Moma

Å wow! Inte viste jag att den skissen kunde bli så snygg! Tack för de fina tolkningarna tjejjer!

2006-08-28 @ 12:45:22
URL: http://www.bigmoments.se/start.html
Postat av: Elin

Jag skulle så gärna vilja göra den där skissen... men jag vet inte hur jag gör för att få korten så små... had jag bara en skrivare vore det väl inga problem... ska kolla lite på mitt lokala framkallningsställe.

2006-08-28 @ 13:33:58
Postat av: Lilo

Underbar skiss och jättefina layouter efter den! =)
Till Elin här ovanför... Har du något fotoprogram? Då brukar man kunna göra mindre foton och få in t.ex fyra foton på ett foto och sedan skicka det för framkallning. Så brukar jag göra.

2006-08-28 @ 14:02:41
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: Flitigalisa

Vilken underbar Nalle Puh layout!!! Är helt såld på den! :)

2006-08-28 @ 15:33:43
URL: http://flitigalisa.blogg.se
Postat av: Cissi

Underbar Moma-skiss/lo och jättefina tolkningar som ni andra har gjort. :D

Postat av: Miaa

Jag blev väldigt inspirerad här. Har bara två dumma frågor: Måste dom vita fälten alltid vara foton? och: Måste det vara dom angivna storlekarna?
Väldigt fina Lo:s av er alla!
MVH

2006-08-28 @ 17:54:16
Postat av: Monica

Superskiss, Moma! Härligt med så olika tolkningar av samma skiss. Jag blir alltid lika överraskad av skissvariationerna som kan bli av samma förlaga!

Miaa, jag vågar mig på att svara på din fråga. Det beror på vem som ställer kraven. Om man jobbar med en skiss för sig själv går det att göra vad som helst när man själv skapar. Det är ju inspirationen som är viktig! Om man tävlar med en skiss är det däremot viktigt att man i alla fall ser att man har jobbat efter just den skissen, så då försöker man göra så små avvikelser som möjligt. Vad säger du som är skisskonstruktör, Moma?

2006-08-28 @ 18:18:31
URL: http://www.monnah.com/
Postat av: Moma

Jag håller med Monica!
När jag gör en skiss hoppas att den ska inspirera. Om du börjar med föresatsen att göra en lo efter en skiss och det sedan kommer ut något helt annat är det helt ok. Då har jag ju ändå lyckats inspirera till en lo och det var liksom meningen. Sen kan jag ärligt säga att jag blir stolt som en tupp när jag ser en lo efter en av mina skisser och det syns att det är den skissen ;)
När det gäller tävling är det också som Monica säger, då ska man visserligen göra sin egen version av skissen men då tror jag att det är viktigt att det syns att det är just den skissen.

2006-08-28 @ 20:44:42
URL: http://monma.blogspot.com/
Postat av: Miaa

Tack för svar! Jag har blivit så pass inspirerad av din skiss, Moma, och alla era LO:s att jag faktiskt snart är klar med en egen LO! Får se om jag skickar in den...
MVH

2006-08-28 @ 20:58:18
Postat av: Moma

Det är klart du ska!!!
Jag VILL definitivt se den!

2006-08-28 @ 23:06:56
URL: http://monma.blogspot.com/
Postat av: Eva

Så snyggt! Jag har försökt mig på de där en gång..de såg så skräpigt å rörigt ut så jag slängde allt..kanske inte riktigt min grej..haha!

2006-08-29 @ 05:55:04
URL: http://thatssohot.blogg.se
Postat av: Miaa

Ok, om den blir bra så skickar jag in den...
MVH

2006-08-29 @ 14:49:28
Postat av: Officeflux

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2009-12-17 @ 10:31:23
URL: http://officeflux.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback