{Veckans foto - v34}

Den här gången är det du som ska stå i fokus! Be någon fotografera dig under veckan, det är viktigt att du finns med i ditt liv, på dina sidor och i dina album! Det är viktigt att du och dina tankar och funderingar finns med i dina album, men tyvärr är vi scrappare ibland rätt dåliga på att stå framför kameran.

I helgen fotograferade Fredrik Helene när de satt på ett utefik. Inte är Helene perfekt som en modell, men samtidigt är hon vacker för att hon är den hon är.
veckansfoto_v34

Så nu är det du som ska fotas och vara huvudpersonen, om så bara för en dag! Och be den som fotar dig ta många foton, det är kanske foto nr 55 som är det foto du blir mest nöjd med!!

{Helene och Åsa}

Kommentarer
Postat av: Zarah

MASSA vacker är Helene!
Himla härlig bild - du ser så skönt fundersam ut, Helene. Jag tycker ifs väldigt mycket om bilder på dig när du skrattar med, men denna var så lugn och fin! :D

Postat av: Mikaela

Jag tycker också att Helene är ursnygg! Skön bild...

2006-08-22 @ 14:51:33
URL: http://mikaelarudhner.blogspot.com/
Postat av: webmosterhelene

Ni är för roliga ni! Jag var givetvis inte ute med håven *s* Men ni är för söta som ger en "gammal" kvinna massor med beröm ;-) Sötnosar där! Och så står vi alla tjejer framför kameran och inser hur vackra vi faktiskt är - bara för att vi är dom vi är!! Kram på er!

2006-08-22 @ 16:48:30
Postat av: Lilo

Lika söt som på riktigt. ;) Och gammal vet jag förstås inte om du är... misstänker att jag är äldre. =(

2006-08-22 @ 18:02:26
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: Zarah

Nämen, din tramspotta, Helene! *skrattar*
Klart vi vet att du inte tiggde komplimanger - du är inte sån. :)

Men du ÄR vacker - det går inte att komma ifrån! Så det så! Pilutta dig! :D

2006-08-23 @ 00:57:58
URL: http://zarischka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback