{Månadstema - Julstugan}

Nu är det hög tid att skapa de allra sista alstrena inför jul och kanske även göra dina egna julklappsetiketter. Här kommer massor med underbara läsaralster! Stort tack för att ni delar med er av vackra ting till oss!!

Theresias vackra julkort med en icke-julstämpel:
theresia

Linda Haraldssons läckra kort med hemmagjorda julgranskulor:
lindaharaldsson

Mammalie visar oss massor med fina etiketter:
mammalie

KarinA visar etiketter i ojuliga färger...
KarinA2

och hon visar även juliga etiketter:
KarinA1

Sist, men inte minst, har vi Heffaklumpens söta etikett:
heffaklumpen

{Helene och Åsa}

Kommentarer
Postat av: Cattis

Vilket arbete ni har lagt ner på juletiketterna..vad duktiga ni är! Superfina!!! =)

2006-12-20 @ 19:49:43
Postat av: Moma

Å så mycket vackert!!!

Men hörni, vaddå ojuligt med svart? Det är ju årets julfärg no ett!

Postat av: Anna-Carin - anaber

Wow, vilken inspiration från tjejerna, jag önskar bara att jag hade ork att ta mig ur tv-soffan och till scrapbordet. Men än finns det tid kvar... ;-)

2006-12-20 @ 20:33:58
URL: http://anaberscap.blogspot.com
Postat av: Ethel

Så fantastikt fina!
Så duktiga ni alla är :-)

2006-12-21 @ 07:58:57
URL: http://ethelb.blogg.se
Postat av: Miaa

Jättefina! Jag hade inga julklappsetiketter när jag började slå in paketen igår. Så jag tog fram min shapeboss med tagmall och bara skar ut tagar som jag stämplade ett eller fler röda hjärtan på. Sedan skrev jag på med en röd penna och pappersband (vit- och rödrutiga och enfärgade röda för att matcha paketpapprerna som oxå är röda och rutiga...) häftade jag fast upptill på tagen. Inte så urtjusiga som era, men lätt och snabbt när man har bråttom.
MVH Miaa

2006-12-21 @ 14:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback