{Ibland bara HÄNDER DET!!}

Ibland trillar det ner nåt i vår inbox som gör att man glömmer tid och rum, som gör att man måste blogga så fort som man bara kan!! Då man bara måste strunta i alla andra inlägg man tänkt göra... Kajsan skickade ett sånt mail till oss!! Den här layouten är bland det häftigaste, läckraste, coolaste, ballaste vi sett på länge! Stort stort tack, Kajsan!

{Helene och Åsa}

Hej!
Ville bara visa vad Ni hjälpt mig att skapa. J   Tog lite inspiration från ”Bling utmaningen”, ”Scrappa snabbt utmaningen”, ”klippa julkort” och från ”Annons utmaningen”…

Fick syn på en annons från Guldfynd när jag gick igenom posten och kände genast att DEN får bli min snabb-scrap/annons inspiration…

kajsan_annons

Normalt tar det mig ca 2-4 timmar med en LO upp till 2-3 dagar. Men nu bestämde jag mig för att anta utmaningen att scrappa snabbt och ha en annons som inspiration J …och sen hålla mig till den.
 
Eftersom annonsen var från Guldfynd så kunde jag inte låta bli att använda mig av det i Lo’n och dessutom passade det ju bra att ”blinga” just det ordet. J
  Så fram med en bunt pappersspill, sax, pennor, ink och lite guld klister och sen blidde det en Lo på under en timme!

kajsan

Klart att jag också fick användning för min nya QK! *glad för den*… Hade också en passande snöstjärne stämpel som fick jobba lite!
  Tack för all inspiration Ni bjuder på & Tack för en underbar hemsida! Kram Karin/Kajsan.

Vi söker givetvis fler såna här mail, så ni får gärna skicka inspiration mm till oss på
[email protected] Om ni har inspirerats av Kajsans annons eller LO, skicka den gärna till oss oxå!

Kommentarer
Postat av: SasSa

Denna Lo var ju så-man-tappade-andan-vacker. Verkligen, verkligen en favorit. Tack Karin för inspriationen.

2006-11-20 @ 21:54:01
Postat av: JENN

SUPERDUPER läcker!!!

Postat av: Cicci

wow.....så underbar LO!!!!

2006-11-21 @ 00:20:28
Postat av: Erica

Guuud så fin!!!
Tappade ordförrådet tror jag.

2006-11-21 @ 07:49:06
URL: http://spacemouse.blogg.se
Postat av: Hönan

Oj,oj vilken härlig LO, den måste ju bata liftas..... Måste leta kort genast:-) Frukosten får nog vänta!

2006-11-21 @ 08:02:40
URL: http://www.scraphonan.blogspot.com
Postat av: Fanny

Wow vilken läcker! :-)

2006-11-21 @ 08:40:14
URL: http://pembadesign.blogspot.comnm
Postat av: Elle Andersson

Underbar!
Har Kajsan något galleri man kan kolla in??? ;)

2006-11-21 @ 08:45:01
URL: http://elles.wordpress.com/
Postat av: Miaa

Jag håller med dom andra! Fullkomligt tappa-hakan- och ordförråds- vacker!
MVH Miaa

2006-11-21 @ 09:08:40
Postat av: Malou

Superfin! Liftvarning på den ;)

2006-11-21 @ 09:53:19
Postat av: Maria

WOW! En av de finaste LOs jag sett faktiskt. Underbar!

2006-11-21 @ 09:56:18
Postat av: webmosterhelene

Visst är Kajsan duktig? Frågade henne precis detsamma om galleri, hon har laddat upp lite på Papprikas forum, men mycket är inte uppladdat... Vi hoppas hon laddar upp mer :)

2006-11-21 @ 10:51:29
Postat av: Emma Haraldsson

Åh Karin den är såååå fin! Du är så duktig min vän! Har du laddat upp den på Papprika?

2006-11-21 @ 12:04:37
Postat av: claudia79

JÄTTEfin, Kajsan!! VErkligen kreativ, gullig & Hääärlig!:)

2006-11-21 @ 16:37:25
Postat av: Johanna ~silwerstar

Vilken UNDERBAR!!

2006-11-21 @ 17:14:15
URL: http://silwer.blogg.se
Postat av: Kajsan

Hej på er allihopa! SUPER TACK VERKLIGEN! Jag är nog fortfarande i lite chock... Vilken underbar känsla att nån vill lifta nåt JAG gjort! *tokler* Jag har ingen egen blogg men har laddat upp lite på Papprika tidigare... Ska föröka få till det med tiden och ladda upp lite mer. Och näe, jag har ännu inte laddat upp den någon annanstans. Tack igen för alla snälla kommentarer!
Jag är så glad att jag kunnat bidra med lite inspiration så som så många av Er givit mig!
Kram på er från Karin. :)

2006-11-21 @ 17:23:56
Postat av: sannaf

WOW Vad mega fint!!!
Ja man tappar verkligen hakan! Den är helt fantastisk!!!!!!

2006-11-21 @ 20:23:06
URL: http://sannaf.blogspot.som
Postat av: Marie

Wow helt fantastisk!!!

2006-11-21 @ 22:50:30
URL: http://www.sockergrynet.se/
Postat av: annika5064

Helt underbart fantastisk!

2006-11-22 @ 09:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback