{Inspirationsutmaning vecka 44}

Här kommer en utmaning från en av våra inspirationsdesigners. Tanken med inspirationsutmaningarna är att inspirera dig att tänka i nya, annorlunda banor eller utmanas på annat sätt. Vi sätter inga deadlines, men du får gärna skicka dina alster till oss på [email protected]  och märk ditt mail Inspirationsutmaning v44. Storlek: max 500x500 pixlar

Monnahs utmaning:

Jag gjorde ett litet kort till min man härom kvällen. Nog för att jag älskar maken, men kortet blev till av en slump. Jag ville testa ett nytt inköp (Suze Weinberg's Beadazzles) och ville få ett hjärta att glittra lite extra. Vingarna blev till av "misstag". Jag skulle täcka över ett hål som jag hade fått på fel ställe och snedklippningen gjorde mitt favoritprickband till just vingar. Hux flux hade jag gjort ett kort eller rent av en dekorationsruta till en scrappad sida.

monnah_utmaning
Nu utmanar jag er till att göra detsamma. Gör ett kort, en textruta eller en tag som kan användas som den är eller som en dekoration till en scrapsida!

Lycka till!

{Monnah}

Kommentarer
Postat av: Emma Haraldsson

Så fint du skrivit till din man!

2006-11-01 @ 23:27:43
Postat av: jenny_li

Men alltså... din HANDSTIL! *ögon som tefat*

Och vilken ljuvlig hälsning till mannen!

Postat av: JennyB

Hjälp, så snyggt. Både budskap, handstil och kort.
Superinspirerande. TACK!!!

2006-11-02 @ 08:07:37
Postat av: Lotta-R

Hur söt som helst!! Och jag ÄLSKAR också din handstil!!!

2006-11-02 @ 19:48:30
URL: http://www.l8r.se
Postat av: Jonahsarah

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2010-04-23 @ 09:10:13
URL: http://jonahsarah.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback