{Utmaning vecka 47}

En utmaning till er alla därute, det är Mikla73 som utmanar er med en fantastiskt rolig utmaning!! Hakar du på utmaningen? Skicka ditt alster till oss på [email protected] och märk ditt mail Utmaningen vecka 47.

*Utmaning - Stämpla med något du hittar hemma*
Jag har stämplat med en barnmatsburk,  glasburkar har sådana underbara små prickar i botten, så jag målade med akrylfärg och stämplade på min layout. Enkelt och snyggt!

mikla_utmaning

Använd er fantasi, det måste ju gå att stämpla med toarullar, trådrullar, potatis, blad m.m. Kom igen nu upp och stämpla.

Lycka till!
Mikaela!

Kommentarer
Postat av: Lindzi

Hur cool som helst! Måste prova! Jag har stämplat med toarulle med det blev superfult... får öva lite till.

Postat av: rebecca bergsland

Å! Det här kan jag nästan inte vänta på! Kan dock inte vara med själv, men guuud vad roligt att se alla andras alster! Hoppas att MASSOR vill vara med!

2006-11-21 @ 19:54:04
URL: http://rebeccabergsland.blogg.se
Postat av: Ethel

Fiffigt och snyggt blev det!

2006-11-21 @ 20:00:53
Postat av: Anonym

Kul utmaning! Få se om jag kan komma på nåt nytt...
MVH Miaa

2006-11-21 @ 20:44:38
Postat av: Lotta A

Det blev supersnyggt! Vilken bra idé.

2006-11-21 @ 23:20:59
Postat av: AnnaB§

Men gud vilket underbart tips! Jag har ju till och med tänkt att jag skulle vilja ha en sån stämpel! Jättesnygg LO!

2006-11-22 @ 07:57:24
URL: http://annab.blogg.se
Postat av: Linda Muhr

Jag har stämplat med en glasburk på ett kort och skrivit texten i, super kul och snyggt!

2006-11-22 @ 13:40:29
URL: http://muhren.blogspot.com
Postat av: Monica

Super-LO Mikaela! Jag har inga barnmatsburkar kvar, men på mitt scrapbord har det stått en olivburk med ett sådant snyggt mönster i en månad. Upptäckte av en händelse att botten faktiskt var lika snygg som en stämpel (fast lite svårare att stämpla med...).

2006-11-23 @ 06:50:27
URL: http://monnah.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback