{Veckans utmaning - vecka 48}

Denna vecka är det Marie/Hallonflicka som utmanar er!!

Min utmaning till er denna vecka blir att använda band! När jag häromdagen sorterade lite i min bandlåda så märkte jag så otroligt mycket band jag hade, och många ganska små bitar. Därför utmanar jag er nu att använda band (och/eller garn) på er LO, och inga mönstrade papper.

Så ta fram alla dina band och börja skapa nu!


hallonflicka_utm_v48

 

-kram-
Marie/Hallonflicka


Visa oss dina bandsidor!! Skicka din sida till oss på
[email protected] och märk ditt mail Veckans utmaning v48. Skicka din LO i 500x500 pixlar, helst inte större.

{Helene och Åsa}


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaaaa!!! En utmaning som hand i handske för en bandtok som mig!! Sparat på mig en hel hög med småbitar juh! TACK för inspirationen!!

2006-11-29 @ 21:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback