{Bara timmar kvar}

Snart är den här! Sveriges första scraptidning Scrapbooking mm. Är ni inte lika nyfikna som vi är?

Vi har fått lite frågor om var tidningen kommer att gå att köpa, om man inte väljer att teckna en prenumeration. Så här kommer lite information från chefredaktören Eva Engvall:

"Tidningen kommer att säljas i pressbyråns alla presstopbutiker över hela landet samt i en del andra
butiker och webbshopar."

Så, nu räknar vi ner tills på tisdag då tidningen är här!!

{Helene och Åsa}

Kommentarer
Postat av: Sanna F

JAAAAAAAAAAAa jag läääääängtar massor!!!

Postat av: Miaa

ÅÅÅÅÅÅHHHHHH!!!!!!!!!!!!!! Helt otroligt spännande och jag längtar. Hmmm, jag har tur dessutom, det är mannen som lägger barnen på tisdag!!!
MVH Miaa

2006-10-22 @ 17:53:24
Postat av: Monica

Jag vill ha tidningen här och nu... Längtar efter att få se svensk inspiration i massor, nya och gamla bekanta i scrapvärlden. Spännande!

2006-10-22 @ 19:02:22
URL: http://monnah.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback