{I dagis- och skolfototider}

Med handen på hjärtat, har inte ni också massor med skolfoton att scrappa? Det kan vara dina, dina föräldrars eller dina barns. Ibland vet man inte hur man ska göra med dessa fotot, för de talar inte alltid till oss. Barnen på fotona är söta, fantastiskt söta, men eftersom vi inte tagit fotona själva så är det ofta lite svårare att scrappa dom.

Det finns en mängd sätt att scrappa fotona på. Här kommer några av våra duktiga inspirationsdesigners visa er inspirerande och underbara alster!!

Ulrika har gjort en sida med flera av sina skolfoton på, ett "enkelt" sätt att få korten scrappade.
skola ulrikaulrika

Theresa/Pysselgumman har gjort en härlig informationssida om och till Julia, roligt för Julia att ha kvar sin handstil när hon blir äldre.
skola pysselgumman

Monica/Monnah har efterliknat svarta tavlan genom att måla tjockt med svart akrylfärg.
skola monnah

Marie/Maraij har scrappat en sida om sin mors skolgång
skola maraij2

Marie/Maraij har även scrappat sin egen skolgång....
skola maraij1

Malenas båda barn har gått som dagbarn på samma ställe, så barnen har fått varsin sida med likadana foton. Härligt att se två olika färgsättningar med likadana foton
skola malena2

skola malena1

JennyB har scrappat en härlig sida full av värme
skola jennyb

Marie/Hallonflicka har gjort ett kort, stor som ett kreditkort, för sin mamma att ha i plånboken
skola hallonflicka

Ellinor/Ellison har scrappat sitt allra första skolfoto
skola ellison

Elisabeth har gjort en lunchpail till dottern Linnea, full med minnen från skolgången. En guldgruva när Linnea växer upp!
skola elisabeth2

Några av Elisabeths sidor i lunchpailen
skola elisabeth1

AnnaB har gjort en dubbelsida om sin sons dagisperiod. Hon har även förberett ett dokument så att det bara är att fortsätta på samma tema framöver.
skola annab

Mikaela/Mikla73 visar hur man kan använda 4 likadana minifoton på sin LO på ett härligt sätt
skola mikla73

HelenaH har gjort en härlig gruppbildssida med alla barns namn på! Det är värt mycket, för man glömmer så lätt.
skola helenah

Här är Lilos sida, med både gruppfoto och enskilt
skola lilo

Åza/Eize har gjort en härlig dubbel, och använder samma upplägg varje år
skola eize

Lycka till med ert skapande därute i stugorna!

Och stort tack till alla våra duktiga inspirationsdesigners!!!

{Helene och Åsa}

Kommentarer
Postat av: Sanna F

Å vad inspirerande!!!
Jag tycker det är så kul när skolfotona kommer = )

Jag blev så inspirerad av Elisabeth och måste inhandla lunchpails till mina barn ... Jag har länge velat köpa sådana men inte riktigt vetat vad jag ska ha i dem!!!! NU vet jag precis!!!!

TACK

Postat av: Emma

Verkligen inspirerande! Har funderat över vad jag kan göra med mina gamla skolfoton =)

2006-09-20 @ 16:04:55
URL: http://pysslare.blogspot.com
Postat av: Linda Muhr

Helt underbara, så kul att se att man kan scrappa sådana foton oxå, inte bara scraptagna foton! ;-)

Tack för inspirationen!

2006-09-20 @ 16:24:50
URL: http://muhren.blogspot.com
Postat av: Hedda_94

Oj vad mycket snygga foton!
Jag fick massor av inspiration till när jag ska scrappa mina foton när de kommer, sådär till jul :)

2006-09-20 @ 16:50:31
Postat av: Lina

jissus så läckra grejer! Otroligt många idéer! tack tjejer!

2006-09-20 @ 17:15:38
URL: http://www.ltannerfalk.blogg.se
Postat av: Mysmasken

Jises vilken inspiration!
Underbart alltihop!

2006-09-20 @ 18:36:22
URL: http://www.mysmasken.se
Postat av: Monica

Kul att se så många olika versioner av de svårscrappade (tycker jag) fotona!

2006-09-20 @ 22:24:47
URL: http://www.monnah.com/
Postat av: Lotta.J.

Åh visst är det kul att scrappa skolkorten. Det var så jag började scrappa!!! Började med barnens dagiskort :-) Jätte fina är de allihopa!!! Nu fick man lite nya idéer till de nya korten som är på väg! Tack!!

2006-09-21 @ 10:29:50
Postat av: Marie

Härlig att se så många olika varianter vad man kan göra med skolkorten! Tack tjejer för all härlig inspiration!

2006-09-21 @ 19:30:32
URL: http://www.sockergrynet.se
Postat av: anki

Kul ide´!
Bra att få tips på vad man ska göra med alla dessa skolfoton som liksom blir över och ligger utspridda i diverse lådor.

Superfina allihopa!

2006-09-22 @ 06:52:27
Postat av: badanka

TAck för alla sidor...verkligen inspirerande!

2006-09-22 @ 11:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback