{Lite fina höstsidor}

Jag har kikat på lite höstsidor på nätet, eftersom jag själv är lite sämre på att scrappa höstbilder. Vet inte vad det är, men har färre såna foton och scrappar färre höstsidor trots de underbara färger som hösten bjuder på. Det är underbar klar luft, härliga varma färger, löv som faller till marken, frukt som växer på träden osv... Men jag fotograferar mindre under hösten.

Denna höst SKA jag bli bättre på det, framförallt efter att ha sett dessa underbara sidor!!! Titta och njut!

SmulanP visar att man faktiskt kan scrappa höstfoton i icke-traditionella höstfärger. Hur läcker är inte denna dubbel?
smulanp host2

Marajjah har scrappat en underbar sida, där cirkeln runt fotot ger en perfekt inramning av ett underbart foto och den svarta bakgrunden är en bra bas för att få höstfärgerna att stå ut! Vackert är ordet!
marajjah host

LinaT visar oss hur lite sandpapprade bokstäver ger den slitna härliga look hösten ger! Sand- och jordfärger är en bra bas! Mmmm.....
linat host

AnnikaE visar hur en bra design leder ögat till fokusfotot på hennes vackra dotter! Härliga färger som oftast förknippas till jul passar även till höst! Underbart!
annikae host

{Helene}


Kommentarer
Postat av: Emma

Tjusigt!! Gillar hösten, tycker att den är mysig... man kan tända ljus och mysa =) Däremot har jag inte en enda scrappad höstsida... skärpning!

Postat av: badanka

Oj vad vackra saker. Ni e grymma tjejer!

2006-09-02 @ 19:20:30
Postat av: Jenny

Jättefina höstlayouter!

Postat av: Annika

Men titta där då! Har ni norpat min LO hit! Vilken ära! *tackar och bockar* :-) Kramis,
Annika

2006-09-04 @ 00:31:21
URL: http://www.mammelooni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback