{Utmaning - inspireras av en låt}

Det kom ett mejl till oss från Frida. De otroligt duktiga scraptjejerna på Familjeliv har en egen utmaningstråd, där  de hade en uppgift att inspireras att göra en sida utifrån en låt.

Och nu utmanar vi er att göra en Layout inspirerad av en låt!!

Uppgift -
skapa en LO inspirerad av en låt (ej digital scrapsida)
Sänd in -
mejla oss på [email protected] senast fredag den 22/9 2006 klockan 18:00. Märk mailet: Låtinspiration

Sedan kommer vi ha en tävling där man vinner ett litet pris.

{åsa och helene}

Hejsan!

Mitt namn är Frida Nilsson (Claudia79 på forum och scrappiz)
Jag var med i scrapträsket utmaning där man skulle ha en låt-titel eller del av en text i rubriken.

Jag har gillat gruppen Kent vääldigt mycket och vääldigt länge:)
Därför kändes det självklart för mig att använda en av deras, i mitt tycke, i särklass bästa låttext. Den handlar om hur man hoppas att den man älskar ska finnas vid ens sida, även när man inte är på topp.

Jag använde mig av en del nya papper från Basic Grey "Posy" och "Chenille". Sedan har jag sytt med vit floss på två sidor.

Knapparna är pärlemor-rosa och de två små "vita" är med glitter på. Jag läste att det blir mer blingbling även i Scrappingvärlden och det passar mig utmärkt, för jag tycker det är fint, så då passar jag på att få in det lite här och var

99101-389

/frida

Kommentarer
Postat av: miakajsa

Hmm... dags att gnugga geniknölarna... eller skaparknölarna heter det kanske...

2006-09-15 @ 15:58:11
Postat av: Elin

vad roligt, jag inspireras ofta av musik, eller rättare sagt, när jag ser ett kort så ploppar en låt upp i huvudet på mig. Så den här utmaningen passar mig utmärkt!

Postat av: Elle Andersson

Den här utmaningen är som gjord för mig. Har en låt som jag tycker stämmer så bra just nu hur jag mår och känner och har funderat på att göra något av det... nu ska det bli av!

2006-09-15 @ 22:11:25
URL: http://elles.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback