{Ett ord i veckan - v34}

Vi tänkte utmana våra läsare att inspireras av ett ord varje vecka, och detta ord måste på ett eller annat sätt finnas med i rubriken på ditt alster. Du kan böja formen på ordet, men inte byta ord :)

Denna första vecka är ordet ni ska inspireras utav Fascination. På vilket sätt inspireras du?

Skicka ditt alster till oss på
[email protected] och märk ditt mail EOV v34. Senast fredagen den 31/8 kl 21,00 vill vi se ditt alster :)

Självklart har teamet jobbat utifrån detta ord, titta här!!

Ethel:
eov_v34_ethel

Mikaela:
eov_v34_mikaela

Pernilla/thorold:
eov_v34_thorold

JennyB:
eov_v34_jennyb

Lycka till!!!

{Helene och Åsa}

Kommentarer
Postat av: A-L

Nej tack! Jag håller mig till orginalet ....
Ett litet ord!
Mvh Ann-louice Svensson.

2007-08-25 @ 20:57:49
Postat av: madeleine

vad är detta? har ni slut på ideér? inte trodde vi att vi inkräktade på ert territorie... där ser man! kan bli kul, det här!

Postat av: Lisbet

Tittar in och insuper atmosfären. Behöve rlite inspiration. Har inte tid att scrappa just nu men titta är roligt det också.

2007-08-26 @ 11:22:34
URL: http://digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Miaa

Åh, vad kul!! Jag fullkomligt älskar alla dessa olika utmaningar ni har här på swescrapbook-bloggen! Det är så otroligt inspirerande att gå in och hitta lite av varje på samma bästa ställe!! Tyvärr hinner jag inte med alla, men det är oerhört inspirerande att gå in och titta! Till denna ORD-utmaning har jag ett perfekt foto! Ska försöka scrappa i morgon...
MVH Miaa

2007-08-26 @ 18:38:59
Postat av: ansol

Håller med Ann-Louice. Orginalet gäller för mig.

2007-08-26 @ 20:24:09
Postat av: Jeri

Mäh, visste inte att man hade ensamrätt på idéer inom scrapbooking (ref till andra inlägg) då finns det inte mycket kvar att göra då! Måste det ena utesluta det andra *trist* Kan man inte hålla sig till "originalet" utan att skriva det här?

2007-08-26 @ 20:34:27
Postat av: Helene

Först tänkte jag inte ens kommentera, men måste få säga lite om saken och hoppas att man förstår att jag inte är gnällig eller så. Vill bara försöka bemöta det hela.
Det riktiga orginalet heter "One little word" och är en blogg i USA om man nu ska prata "orginal".
Jag visste inte att det fanns copyright på utmaningar. Om det kommer bloggar som har färgutmaningar, skissutmaningar, tävlingar, dt får testa material och annat vi gör här för att få scrappare att inspireras så är vi bara glada!! Vi försöker inte ens hävda "ensamrätt" på våra utmaningar och idéer utan tycker det är skoj att det kommer utmaningar och annat på andra bloggar.
Annars kan ju vi hävda att vi har ensamrätt på att ha en svensk inspirationsblogg eftersom vi var först i Sverige?! Men det är enbart löjligt att känna så, utan vi gläds med att det finns bloggar och forum och annat som inspirerar! Olika bloggar passar olika
personer.
De som vill inspireras av våra utmaningar gör det, de som håller utmaningar på andra bloggar gör det förhoppningsvis med glädje och stolthet. Vill man inte scrappa våra utmaningar utan tycker bättre om andras, strunta i det och skapa för det du tycker bäst om :)
Jag hoppas att bloggen "Ett litet ord" fortsätter med sina underbara utmaningar, ni har härliga vinster och massor med fantastiska sponsorer. Fortsätt med ert underbara jobb med att få scrappare att skriva MER på sina sidor, något jag tror är en fantastiskt bra utmaning! Vår utmaning "Ett ord i veckan" handlar ju inte om att få scrapparna att skriva mer på sina sidor utan att inspireras av ett enda ord i veckan... En helt annan utmaning, eller?
/Helene

2007-08-26 @ 20:57:05
URL: http://webmosterhelene.blogspot.com
Postat av: Karin

Vilka härliga layouter. Gillar särskilt den gröna. Era utmaningar är inspirerande och kul även om man inte alltid hinner skicka in.

2007-08-26 @ 21:58:30
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Helene

Härligt, Madde! Bra att vi är på samma nivå! Jag inspireras ju massor av era utmaningar men tyvärr har jag bara hunnit med en endaste utmaning... Men förhoppningsvis kan jag - och fler med mig, vara med mer!

2007-08-26 @ 21:59:11
URL: http://webmosterhelene.blogspot.com
Postat av: madeleine

visst är det roligt att inspireras av andra och deras ideer! vem som var först hit eller dit är naturligtvis helt ointressant, och som vuxna människor ska vi lyckas hantera mer än en s k inspirationsblogg. ett litet ord är ingen inspirationsblogg, i samma bemärkelse som swescrap, utan en utmaningsblogg. vi kör vårt koncept, som inte heller är helt taget från den s k originalbloggen, one little word (som f ö blev kontaktade innan vi satte igång med vår blogg). jag hoppas att de som gör våra utmaningar på ett litet ord, gör dem för att få till mer journaling. de som gör era utmaningar gör det av andra anledningar. inget rätt eller fel. som jag skrev i mitt tidigare inlägg, det kan bli kul det här! och vad jag vet har vi alla annat för oss i livet än att bekymra sig över detta... inspireras och utmanas och rör om - det kan komma hur mycket kreativitet som helst ur det här! må gott!

2007-08-26 @ 22:02:34
URL: http://ettlitetord.blogspot.com
Postat av: Anna (ronjabus)

Kul utmaning! Den ska jag försöka mig på :-)

2007-08-27 @ 07:36:16
URL: http://asanden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback