{Mikaelas fotofredag v34}

Hej alla glada!
Idag tänkte jag att vi skulle skapa några storyboards, alltså sätta ihop flera (minst 2) foton i samma bild. Det är ju ett bra sätt att skapa en liten historia med några få bilder och det blir väldigt fint att skriva ut och ge bort i present.
Jag la bara ihop flera foton i photoshop och skrev text under. Om ni googlar på storyboards+templates så kommer ni att hitta en massa gratis storyboards där själva mallen redan är färdig och ni bara kan lägga in era egna foton.
När ni har gjort era storyboards så glöm inte att lägga upp dem på
MikaelasFotofredag.
ChildrensStoryboards så hittar ni massor av inspiration.
image2054
image2055
Trevlig helg!
P.S. På fotot längst ner till vänster, på Alex, så har jag använt en action som heter UrbanAcid som du kan ladda ner här. Det blir supersnyggt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar till detta inlägg.....var god se inlägget nedan.....vad fel det kan bli (nu blir jag väl portat på Swescrap....)

2007-08-24 @ 23:44:00
Postat av: Mikaela

Ja, visst är jag jobbig! Jag tror jag måste ta tjänstledigt för att hinna med allt.

Postat av: Monica

??? Nu förstår jag ingenting.

2007-08-25 @ 18:02:32
URL: http://monnah.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback