{Veckans utmaning v51}

Såhär lagom till jul kommer Frida med en härlig shabby chic-utmaning, den passar perfekt till den romantiska julen eller andra härliga bilder :) Vi hoppas att ni hinner skapa trots att det är julhelg på gång...

Skicka ditt alster till oss på
[email protected] senast onsdagen den 26 debember kl 14,00 och märk ditt mail Veckans utmaning v51. Glöm inte att förminska din bild till 500 pixlar på bredden.

Fridas utmaning:
En sak som jag fascineras av när jag inspirationssurfar i olika gallerier är hur otroligt stort spann av stilar det finns bland oss som scrappar. Just nu är det "inne" med "lager på lager"där man använder mycket klara, glada färger och det ger så mycket inspiration och energi, tycker jag!

Men något som jag också gillar är de företrädesvis franska scrapparna som scrappar "Freestyle", men med mer softa färger, så det blir mer åt "Shabby Chick"- hållet och det tycker jag är så vackert verkligen :)

Så min utmaning är att skapa en LO eller ett kort som inspirerats av Shabby Chick-stilen! Go Shabby, helt enkelt! :)

Här är min tolkning:
utman_v51_frida

Lycka till!
/Frida

Kommentarer
Postat av: Monica

Jättevackert!

Postat av: Mikaela

Den är så underbart vacker!

2007-12-21 @ 09:54:11
URL: http://mikaelarudhner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback