{JennyB's utmaning vecka 5}

Hejsan!
Jag, JennyB, har varit inpirationsdesigner här hos SWESCRAPBOOK sedan start. Nu har jag till min stora glädje fått äran att varje torsdag uppdatera med veckans scraplift eller veckans snabbscrapp.
 
Jag har valt Karolinas/Peterlinas A fathers love till min premiärscrapliftning här hos SWESCRAPBOOK. Jag gillar denna stilrena och enkla layout som förmedlar så mycket. Från början hade jag tänkt lifta hela upplägget rakt av, men efter att ha valt ut detta foto på vår fotbollskille så ändrades mina planer. Jag gillar Karolinas fyrkanter och jag vill, liksom hon, få till den där stilrena och enkla layouten. Karolinas handstil är fantastisk och jag gjorde ett tappert försök med min svarta zigpenna J. Sammanfattningsvis kan jag väl säga att resultatet inte riktigt blev som jag tänkte från början, men liftningen av fyrkanterna och blomman kan ni nog inte undgå att se.

Karolinas sida:
Karolinas, a fathers love

Min tolkning:
JennyB´s fotbollskille

Om du inspireras av min utmaning, skicka ditt alster till
[email protected], märk ditt mail JennyB´s utmaning vecka 5. Förminska din bild till 500 pixlar på bredden.

Tusen Tack, Karolina för inspirationen!
 
//JennyB

Kommentarer
Postat av: Lindzi

Å sånt här behöver jag just nu! Underbar utmaning. Blir sugen direkt...

Postat av: Monica

Älskar Karolinas stil! Din varma fotbollskille är perfekt. Tack för utmaningen!

2007-02-02 @ 13:21:15
URL: http://monnah.blogsome.com
Postat av: Cia

Underbar LO, gillar den enkla stilen

2007-02-02 @ 15:11:46
URL: http://www.hobbyhuset.se/
Postat av: Anzan

Jättefina båda två!
Men det står "JennyS" i rubriken ;)

2007-02-02 @ 15:50:19
URL: http://annalennstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback