{Veckans utmaning v8 - foamstamps}

Denna vecka är det Monnah som utmanar er, så dags att gräva fram era foamstamps :) Vi hoppas på att få se mååååånga läckra bidrag :) Skicka isf till [email protected], märk ditt mail Veckans utmaning v8 och förminska gärna din LO till 500 pixlar på bredden.

{Helene och Åsa}

Många har olika slags bokstavsstämplar liggande hemma. Foamstamps är inte så "inne" vad det verkar, men jag gillar dem skarpt! Akrylfärgerna torkar snabbt och gör att man kan variera sig mycket med olika färger.
På den första sidan har jag använt foamstamps av okänt märke samt JOY-stämpel från Making Memories och små bokstavsstämplar från Panduro.
utmaning_v8_monnah1

Den andra sidan har jag stämplat Making Memories monogramfoamstamps (Långt ord!) i rött på hallonrött papper. För att definiera lite mer har jag använt vit och svart penna för att göra olika mönster på bokstäverna. Jag har också använt Panduros bokstavsstämplar här.
utmaning_v8_monnah2
Tanken med de här sidorna var också att låta själva bokstäverna dekorera på egen hand, så jag har bara använt stämplar och pennor för hela slanten...

Lycka till!
/Monnah

Kommentarer
Postat av: Diana

Å vilken rolig utmaning! Den här måste jag göra :)
Jättefina sidor Monnah!

Postat av: :)superscrapping:)

Hej! Jätte fint de där :) Jag är nybörjare men blev RIKTIGT nöjd med mitt halvgjorda första album. Hoppas att fler fasnar för scrapbooking, för det är riktigt kul!

2008-01-16 @ 21:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback