{Veckans utmaning - vecka 6}

Denna vecka är det Jenny som utmanar er, denna vecka handlar det om att använda knappar!!

Jenny:
Jag gillar knappar och att samla på dem har nästan blivit en ”minihobby”. Det är stor lycka när jag finner en stor burk med knappar i någon second hand butik eller när min kära släkt gjort klädrensning och sparat på alla knappar för att överlämna dem till mig. Att sitta och sortera dem i olika färghögar är ganska rogivande och det bästa av allt är att de är så dekorativa att använda på sina albumsidor.
 
utmaningv6_jennyb

Blir du inspirerad av Jennys knapputmaning, skicka ditt alster till oss på
[email protected] och märk ditt mail Veckans utmaning v6.

{Helene och Åsa}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback