{Favoritfoton - jul}

Jättehärliga fina foton fick vi se! Här kommer ett axplock av alla underbara foton ni skickade till oss!

SusanneW:
Det var så vackra vyer när vi åkte från Idre där vi varit under julveckan att jag stannade vid flera tillfällen just bara för att fota.
susannew_julv1

Sofiemalmö:
Ni kan bara tänka er vad som hände sedan... Hahaha...
sofiemalmo_julv1

Pia:
Denna bild har jag gett rubriken "Var är skorstenen?" Där den lilla sonen ligger i torktumlaren med tomteluva på. Så söt han är och jag tycker det är ett roligt foto. Självklart är det ju arrangerat för inte har han klättrat dit själv. ;-)
pia_julv1

Pernilla:
Jag ville visa er detta kort av min dotter i total lycka! Hon har just fått paket av tomten och kommer springandes mot mig. Jag slänger upp kameran och hinner bara tänka: Hoppas detta blir bra! Man kan riktigt se hur det lyser om henne! I paketet fanns en bok som hon sen läste länge och väl!!
nilla_julv1

Mikla:
Här kommer min favvo från julhelgen, Timothy med sin favoritjulklapp. Jag märkte att det var väldigt ljust ute så jag satte honom bredvid fönstret och tog ett kort. Älskar hans uttryck!
mikla_julv1

FridaG:
Jul och nyår har spenderats i Usa, detta kortet är taget i Los Angeles, man förvånas lite över hur stora byggnaderna verkligen är. Jag har i efterhand ändrat färg på bilden, till grayscale/gråskala och sedan mixtrat lite med curves/kurvor.
fridag_julv1

Stort tack för alla underbara bidrag!

{Helene och Åsa}

Kommentarer
Postat av: Claudia79

Åh vilka fina & roliga bilder!!

2007-01-10 @ 11:52:55
Postat av: Helena Påhlsson

jättefina foto allihop. Själv tycker jag att det är svårt med inomhusfoto..... och méd detta väder blir det mest det...

Postat av: Mikaela

Sofiemalmö: Helt underbar bild, att du lyckades fånga händelsen i helt rätt ögonblick. ha.ha....

2007-01-10 @ 14:05:34
URL: http://mikaelarudhner.blogspot.com/
Postat av: Susanne

Vilka fiiina och skojiga bilder idag.
Nyårs champagnen gillade jag.

2007-01-10 @ 14:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback