{Alster från köksutmaningen}

Mmmm, det är en njutning för ögat att se era kreativa alster!!! Här kommer ett urval som vi föll lite extra för!

Pernilla berättar om sin LO: "Vi sorterar papper i köket och min skokartong med silkespapper, broschyr, klistermärken låg där i och eftersom jag ÄLSKAR mina sandaler och tycker att de är värda en dubbel LO så blir detta mitt bidrag". Härligt, Pernilla! Kreativ och så fin!!!
koket_pernilla

Anna-Karin anade ugglor i mossen då hon kikade på påsförslutarna!!  Helt fantastiska ugglor, så söta och så kreativa!!
koket_annakarin1

koket_annakarin2

Anna-Karin har även gjort en  art-book! 
Hon  skriver om sin bok: "Har sedan länge haft en gammal (ej syra-fri, men med orginalklotter från 1956!) gästbok liggandes som jag velat göra något med - och den här utmaningen var perfekt för att komma igång med den!
Riktigt var/hur den kommer att sluta vet jag inte, men först ut är iallafall Stålmannen (funnen i pappers/tidnings högen på köksbordet) iklädd en chic kjol av bullformar.Dessa bullformar fastnade jag verkligen för, lagomt transparenta med snygga veck."
koket_annakarin3

Nästa sida i boken, så kreativ och härlig! Denna tyckte vi så mycket om!!!
koket_annakarin4

Hoppas att ni alla fortsätter att inspirera och inspireras!

{Helene och Åsa}

Kommentarer
Postat av: AnnaB

Wow! Vilka fantastiska saker! Layouten om sandalerna är helt underbar, ugglorna och gästboken likaså.

Postat av: Anna (Bellis)

Wow! Älskar Anna-Karins art book. Så rackarns snygg!!

2007-07-17 @ 11:08:19
Postat av: Anna-Karin

...behöver jag säga att jag verkligen gillade den här utmaningen?! ;-)
Förstår helt att Pernilla älskar sina sandaler... och mycket snygg LO!!
Skön kontrast mellan det stilrent strikta och det faktum att den är baserad på riktigt "scrap"!

2007-07-17 @ 17:41:38
Postat av: Albinjuni

NICE AND WONDERFUL SITE

2009-03-03 @ 13:15:42
URL: http://albinjuni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback