{Freestylealster}

Mmmmm, vilket gensvar vi fick på den spontana freestyleutmaningen vi la upp för ett tag sen!!! Underbara härliga alster har vi fått se. Både i vanlig freestyleanda med färger och annat, och  även de som antog utmaningen att inte tänka för mycket :) Tack för att ni inspirerar oss!

Pernilla/Thorold i inspirationsteamet hakade på och skapade denna underbara sida!
freestyle_thorold

Cattis är en duktig freestylare, och visade oss denna med egengjorda bokstäver och annat! Läckert!
freestyle_cattis

Linda Haraldsson har använt färger som iaf jag - Helene - förknippar med freestyle. Lekfullt och färgstarkt!
freestyle_lindaharaldsson
 
Mizty har även hon använt de färger jag ser som freestyliga, svart, turkos, knallrosa och limegrönt! Härligt!
freestyle_mizty

Karin Enestig har en lite softare tonskala på sin LO, men man ser klart och tydligt det lekfulla i bokstäver, dekorationer och placeringar! Busig och härlig!
freestyle_karinenestig

Elsa frågade redan i sitt mail om hennes LO var freestylig, och berättade att hon iaf gjorde den utan att tänka och planera för mycket. Det man själv anser är freestyle är det oxå. Jag tycker mycket om Elsas sida som har tydliga influenser från freestyle med vågade färger, med svart och rosa och vågiga kanter. Läckert!
freestyle_elsa

{Helene}

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Freestyle-scraping gör mig alltid så glad! :-D

2007-07-18 @ 22:37:39
Postat av: Erlingmarianne

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback