{Paljettalster}

Det är sommar och jag hoppas ni har lite överseende med att vissa saker tar några dagar innan de laddas upp eller att jag inte hinner svara på alla mail i samma snabba takt som annars :) Men jag gör vad jag kan ;-)

Här kommer underbara paljettalster, kreativa, fina, roliga och busiga!!!

Mizty har använt stjärnor och satt dom i cirkelform:
paljetter_mizty

Kaay har använt massor med bokstavspaljetter, som legat till sig länge i hennes gömmor :)
paljetter_kaay

Anna-Karin har satt ut paljetter lite slumpvis på den blå bakgrunden:
paljetter_annakarin

Anna-Karins dotter Kajsa (3,5 år) ville också göra ett alster med paljetter och kopierade sin mammas alster med bravur!! Duktig tjej!
paljetter_kajsa

Elsa använde paljetterna som blommornas mitt
paljetter_elsa

{Helene}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback