{Easers egna stämpelkollektion!!}

Vi fick äran att testa massor med stämplar ur Easers egna stämpelkollektion! Vi rungar i ett kollektivt "hurra" för dessa stämplar, vi är nu djupt förälskade i deras underbara journaling- och EAN-stämplar! Vi kan bara rekommendera er att införskaffa dessa ljuvliga och användbara stämplar om ni inte har dom sen tidigare!!

AnnaB:
easer_annab1

AnnaB:
easer_annab2

AnnaB:
easer_annab3

AnnaB:
easer_annab4

Helene:
easer_helene1

Helene:
easer_helene2

Helene:
easer_helene3

JennyB:
easer_jennyb1

JennyB:
easer_jennyb2

JennyB:
easer_jennyb3

JennyB:
easer_jennyb4

JennyB:
easer_jennyb5

JennyB:
easer_jennyb6

Stort tack för förtroendet att få skapa med dessa underbara stämplar!

Kommentarer
Postat av: A-L

Vill bara säga - så helt underbara Lo-isar!!!!
"Helenes Son" helt fantastisk så jätte fin!!1

2007-06-21 @ 23:10:28
Postat av: Kicki

Har precis börjat på det här med scrapping å har beställt ett paket med album å papper å grejer i matchande färger osv... Har nu suttit å bläddrat lite i denna bloggen å undrar om det nån stanns finns nån liten "ordlista" eller nått liknande för mig som nybörjare... Har sett ord som typ 'cardstocking', eller nått liknande, å vet inte riktigt va det e... Eller vet ni om det finns nån "ordlista" nån stanns, eller nån bra nybörjar sida där man kan få lära sig litegranna... Vågar inte riktigt köpa grejor i butik än, då jag inte riktigt vet vad olika saker e, å vad som behövs...
PS: Ska läsa här mer noggrannt nån kväll, tycker att det verkar vara en väldigt bra sida... Å om ni inte skulle ha nån ordlista så skulle ni väldigt gärna få maila en till mig om ni har tid...

2007-06-21 @ 23:48:18
Postat av: Helene

Kicki, jag kan tipsa dig om det stora forumet Scrappiz, du hittar det på www.scrappiz.se
Där finns artiklar, forum, blogg, galleri och annat.

Postat av: Kicki

Tackar tackar... den verkar vara finfin....

2007-06-23 @ 17:32:03
Postat av: Willea

Jättefina LO´s! Jag blir bara så sugen på att köpa fler stämplar (har precis upptäckt detta "fenomen" och är lika "hooked" på det som på allt annat som har med scrapping att göra!) - måste skriva upp på min vill-ha-lista :-)

2007-06-25 @ 09:50:13
URL: http://www.willeasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback