{Elsies papper mm}

Är ni förtjusta i Elsie Flannigans papper och dekorationer? Det är jag! Jag är en relativt grafisk scrappare, men gillar att skapa med hennes material iaf... Så när Jane på Scrapaddicted frågade mig om jag ville skapa med Elsie-grejer var jag inte sen att tacka ja....

Här kommer 4 alster från mig :)

Bettykollektionen är som klippt och skuren för kärlekssidor!!!
scrapaddicted_helene4

Men fungerar lika bra för andra sidor, som t.ex. flicksidor :)
scrapaddicted_helene2

Tobykollektionen är för dina resesidor, och är enkla att jobba med för bilder från jordens alla hörn!
scrapaddicted_helene1

Men vill man så kan man även skapa en flicklayout även med denna serie :) Det är bara fantasin som sätter gränser!
scrapaddicted_helene3


Har du skapat med Elsiekollektionerna? Visa dom för oss på [email protected]

Tack för förtroendet att skapa lite för dig, Jane!!! Det var en fröjd!!

{Helene}

Kommentarer
Postat av: Miaa

Vilka härliga sidor du gjort, Helene!! (Och Elsie-kollektionen är underbar.)
MVH Miaa

2007-07-01 @ 09:14:16
Postat av: Willea

Åh, vilka vackra LO´s! Jag har endast ett par papper ur Elsie-kollektionen, men fick genast massa inspiration :-)

Postat av: Anonym

Oj så fantastiska alster...blev genast medveten om att elsie-Kollektionen fattas hemma hos mig...shoppa shoppa... ;-D
Vad är det för typsnitt du använt till "Bebis"?!.
Kram Katja

2007-07-01 @ 18:41:06
Postat av: webmosterhelene

Stort tack, tjejer! Vad ni är rara!!! Katja, det är Washington-alfabetet till Quickutz Revolution... Har inte gillat det förut, men nu när jag lånat det av en vän så är jag så kär :)
Kram på er!

2007-07-01 @ 21:48:44
Postat av: Mette

Jättefina layouter!
Jag har ännu inga papper alls från Elsies kollektion... Måste nog ta och inhandla det! :)
Kram
Mette

2007-07-02 @ 10:11:48
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Anna-Karin

Vilka härliga Lo´s!
... nu längtar jag ju ännu mer efter att mina Elsie papper ska komma!!

2007-07-02 @ 10:14:29
Postat av: Claudia79

Kanonfina allihopa!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback