{Färgutmaning - rosa, grå, vit och svart}

Jag utmanade våra inspirationstejejer att enbart använda sig av färgerna svart, vit, rosa och grå och göra en LO, ett kort eller annat :) Vi utmanar nu er att göra detsamma! Skicka ditt alster till oss på [email protected] och märk ditt mail Färgutmaning v25

Här kommer ett helt gäng med underbara alster från inspirationstjejerna!

Annika5064:
farg_annika5064

Hallonflicka/Marie:
farg_hallonflicka

Julia:
farg_julia2

Julia:
farg_julia

Monnah:
farg_monnah
JennyB:
farg_jennyb

HelenaH:
farg_helenah1

Ulrika:
farg_ulrika

Anzan:
farg_anzan

AnnaB:
farg_annab

HelenaH:
farg_helenah2

Kommentarer
Postat av: Susanne W

Dom där flugsvampsbullarna vill jag ha receptet på. Mums så goda dom ser ut!

2007-06-19 @ 16:45:06
Postat av: theValkyria/Gunilla

Maj Gadd! Vilka underbara alster! Älskar färgkombon och kreativiteten har verkligen flödat. *tappar andan*

Postat av: badanka

uuuu OTROLIGT!

2007-06-19 @ 21:40:21
URL: http://www.badankor.blogspot.com/
Postat av: Claudia79

Totalt underbara alster allihopa!!! VIlken underbar färgkombo!<3

Postat av: Sagomamma

Fantastiskt!
Jag skrattar ihjäl mig här åt den lilla som ska ha "cykelhjälm och hår i rumpan" när hon blir stor! :-D Sötis...

2007-06-20 @ 22:08:04
Postat av: Lily

Kan ni sluta knocka mig med så mycket inspiration hela tiden?!!! *hjärtklappning* Nästan så jag vill skrika: För guds skull, GÖR NÅGOT FULT NÅGON GÅNG! ;-)
Här, i detta inlägg, hittar jag 5 layouter som jag bara MÅSTE lifta. *glad trots gnället*
Underbara alster, tjejer!!! :-D

2007-06-20 @ 22:26:31
URL: http://marie.robe.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback