{Veckans utmaning v25}

Denna vecka är det Sasha som utmanar er, och vi hoppas att ni - trots midsommar - har lust att skapa lite! Denna vecka handlar det om att göra en LO och sen ett kort med spillpappret och till detta även använda dig av samma upplägg på både LO och kort :) Visa oss dina alster på [email protected] och märk ditt mail Veckans utmaning v25, förminska din bild till 500 pixlar på bredden. Deadline: tisdagen den 26/6 kl 21,00.

Sashas utmaning:
Många gånger får man mycket spillpapper över när man gör en LO. Eftersom pappren oftast redan är matchade brukar jag ibland passa på att måla en stämpel i liknande färger som fotot jag scrappat och göra ett kort som man kan ge bort till någon.

Som om inte det var nog kan det dessutom vara en rolig utmaning att lifta sin LO i upplägg och dekorationer. Denna vecka utmanar jag er att testa detta!

LO:n:
image1688

Kortet med spillpappret:
image1687

Lycka till!
Sandra/Sasha

Kommentarer
Postat av: kakan

Vilken rolig utmaning, får försöka mig på att hinna göra den innan tisdag. Å vilket underbart kort på Matilda!

2007-06-20 @ 23:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback