{Skissutmaning vecka 11}

Måndag igen och dags för en ny härlig skiss!!

Denna vecka är det AnnaB som bjuder på en härlig skiss!! Du kan tolka den lite som du vill, vrida och vända på den osv... Vill du vara med i utlottningen om att få din LO publicerad på vår blogg, skicka din LO senast söndag 18/3 kl 24,00 till
[email protected], skriv ditt riktiga namn + ditt nickname (om du är med på något forum och gärna vilket forum i så fall är) och märk ditt mail Skissutmaning v11.

Vänta gärna med uppladdning i gallerier mm tills vi gjort vårt urval.

Först ut är skissen:
skiss_v11
Och så underbara inspirerande alster från några av våra duktiga tjejer!!!

Anna/Anzan:
v11_anzan

Mikaela/Mikla73:
v11_mikla73

Ullis:
v11_ullis

Malena:
v11_malena

Lycka till!

{Helene och Åsa}

Kommentarer
Postat av: rebecca bergsland

Alla layouter väldigt fina som vanligt! Malenas var verkligen inspirerande med tidningspappret (eller vad det är?).

*mumsar i mig av inspiration*

2007-03-12 @ 11:56:14
Postat av: Malena

Tack för värmande ord! Jag har använt en textstämpel från Forma Hantverk för att få fram textremsorna.

Postat av: malin

åh vad jag gillar att du Anzan bytt ut det kantiga mot en crazy RUND härlig mitt!!!! *kram*

2007-03-13 @ 07:51:54
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Skumpis

Vilka superhärliga Layouter! Inspireras massor men som vanligt glömmer jag tills jag själv sitter och scrappar :-o Vad duktiga ni är på att fotografera!!!

2007-03-13 @ 11:19:48
Postat av: .

wow.. riktigt snyggt faktiskt. Kanske själv ska ta mig tid attlära mig något program och pyssla ihop collage av olika slag:)

2007-03-18 @ 22:29:10
URL: http://anonymatjejens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback