{Veckans utmaning v10}

Denna vecka är det vår duktiga Cissi som utmanar er, hennes utmaning går hand i hand med artikeln om egna dekorationer - se längre ner på sidan! Blir du inspirerad, skicka ditt alster till oss på [email protected] och märk ditt mail Veckans utmaning v10. Förminska gärna ditt alster till 500 pixlar på bredden.

Dekorera med transparency, overlays eller oh-film.

Använd färdiga overlays eller gör dina egna. Du kan måla, rita, stämpla, skriva ut på skrivare... brodera, sy.. klippa.. Ja möjligheterna är oändliga.

Själv tycker jag det är perfekt att använda oh-film när jag stämplar med foamstamps och akrylfärg.Då behöver man inte vara rädd för att förstöra lo:en om det inte blir som man tänkt sig. Ett annat förslag är att skära remsor av Oh-film och köra i dymon,  och sen färga in bokstäverna med en fluid chalk dyna, det blir jätteläckert.

Ser fram emot att se nya förslag på hur du använder dig av transparency.
LÅT KREATIVITETEN FLÖDA!!

På min lo har jag använt mig av Heidi Swapp Goast Shapes, målade med akrylfärg. Snöstjärnan är stämplad med fluid chalk på oh-film

/Cissi


utmanv10_cissi

{Helene och Åsa}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback