{Använda många fotografier}

Skrivet av: Helene

Jag kommer ofta på mig själv att använda ett eller max två fotografier på mina sidor. Ofta för att det är lättare att berätta sin historia med ett eller två starka fotografier. Blir de för många kan överblicken kännas lite svårare - ja, för mig i alla fall. Med utgångspunkt från detta frågade jag inspirationstjejerna om de ville skapa varsin sida med 4-6 fotografier på och vips så trillade 8 underbara alster ner i vår inbox!

Blir du inspirerad och vill visa en eller flera sidor med många fotografier på? Skicka dom i så fall till oss på
[email protected] och märk ditt mail Många foton.

Här kommer massor med njutningsfulla alster!!!

Julia:
mangafoton_julia

Annika5064:
mangafoton_annika5064

Monnah:
mangafoton_monnah

Eize:
mangafoton_eize

Malena:
mangafoton_malena

Sasha:
mangafoton_sasha

Anzan:
mangafoton_anzan
JennyB:
mangafoton_jennyb


Kommentarer
Postat av: Skumpis

Guuuud va ni är duktiga tjejer!!! Inspireras MASSOR av er!!!

Postat av: theValkyria/Gunilla

WOW, så mycket fint. JennyB: underbar LO. Den har vackra foton, busiga och kreativa, men ändå enkla, dekorationer. Precis i min stil. *älskar*

2007-05-29 @ 23:54:57
URL: http://www.uniquelyme.se
Postat av: Miaa

Oj, vad fina LO:s!!

2007-05-30 @ 16:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback