{Stort tack till er alla!}

Hejsan allihop!
Det är så lätt att glömma att tacka er alla, inspirationsdesigners som läsare... Ni som delar med er av kunskap, alster, kommentarer och glädje! Utan er fanns inte bloggen!!

Vår målsättning, min och Åsas, att få visa upp duktiga designers i Sverige - och i Norden och kanske övriga världen - har verkligen uppfyllts! Vår målsättning med bloggen var inte att visa upp oss själva, inte att kopplas samman med den svenska scraptidningen som är helt fristående från denna blogg... Vår dröm att få uppmärksamma alla duktiga tjejer - och killar, vi lever fortfarande på hoppet att ni finns där och tillslut visar era alster - har verkligen besannats!!

Tack för att ni delar med er och tack till er alla som deltar i utmaningar och skriver kommentarer och allt!!

Allt är välkommet och så oerhört uppskattat. Ett alster såsom en kort kommentar :)

Jag försöker svara på alla mail som kommer, glömmer jag nån är det inte meningen. Men ett ord på vägen betyder så mycket :)

Jag hoppas att ni alla finner glädje här hos oss och att ni delar med er av glädjen :)

Ha det gott!

{Helene}

Kommentarer
Postat av: Mette

Tack själva!
Ni gör verkligen ett superjobb!
Det är alltid lika roligt att kika in här och se alla kul utmaningar mm som ni ordnar, och sen se vad alla har gjort!
Många duktiga scrappare finns det i vårt avlånga land! :)

Kram
Mette

Postat av: Aase

Vilken fint inlägg du skrivit, jag känner mig alltid inspirerad av er blogg, den ger jätte mycket inspiration och ideér och det är så fint av dig Helen att maila en personlig kommentar på det man skickat in. TACK! för allt ni ger.
Tusen Kram Aase / ängel60

2007-05-16 @ 13:09:38
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Pia

Håller med Mette och Aase, man blir jätteglad för er respons tillbaka också, ni gör ett jättebra blogg som jag kollar in varje dag!

2007-05-16 @ 14:27:53
URL: http://piaspyssel.blogspot.com/
Postat av: Paula Warg

Håller med alla inläggen. Det är en jätteinspirerande sida som kollas in varje dag.
Tack Helene och Åsa

2007-05-16 @ 17:36:22
Postat av: Miaa

Ja, jag måste hålla med alla andra! Ni gör ett kanonjobb och jag bara ÄLSKAR er blogg!
Själv älskar jag era utmaningar och skisser och försöker vara med så mycket som möjligt!! Ibland hinner jag inte skicka in, men oftast är iallafall skisserna med i mina album... TACK FÖR EN JÄTTEFIN BLOGG! Dessutom finns det så många inpirerande och duktiga scrappare i landet och det är ett rent nöje att kika in här varje dag för att få tips och idéer till mina alster!! Så TACK alla scrappare som förgyller min dag!!
MVH Miaa

2007-05-16 @ 18:34:48
Postat av: Charlotte

Jeg vil bare sige, at jeg finder stor inspiration i bloggen her! Jeg har en enkelt gang sendt et LO (alster) ind til en udfordring på denne blog, men for det meste kigger jeg bare og finder STOR inspiration og glæde!
Tak selv! Det er en KANON SUPER FLOT BLOG! :)

Postat av: Linda/Linxen

Håller med alla föregående talare!
Tack för all inspiration och motivation!!!
Kram Linda

2007-05-16 @ 21:58:27
URL: http://www.linxen.blogg.se
Postat av: Charlotte Ravn

Også et kæmpe stort tak til jer 2 gæve piger for denne skønne blog, som jeg og flere andre her i danmark, har stor fornøjelse af! Tak for alle de fine skisser og for al den fine inpiration og tak for at i orker!
Stort kram til jer :)

2007-05-16 @ 23:06:52
URL: http://ravndesign.blogspot.com/
Postat av: Fia

Tack själv, för all inspiration!

2007-05-17 @ 20:23:09
URL: http://fialoppansblogg.blogspot.com
Postat av: Nikolaiveronika

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2010-04-22 @ 10:17:42
URL: http://nikolaiveronika.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback