{Utmaning - sammanfatta sommaren}

Nu när vintern knackar på dörren är det dags att sammanfatta sommaren som var, och ni har nu ett ypperligt tillfälle att använda många många foton på er sida.

Skicka ditt alster till oss på
[email protected] och märk ditt mail Sammanfatta sommaren. Senast lördagen den 17/11 kl 21,00 vill vi ha ditt alster. Glöm inte att förminska din bild till 500 pixlar på bredden.

Här kommer härliga sammanfattningar av några av teamets härliga somrar!

Monnah:
sommaren_monnah

Ellison:
sommaren_ellison

Annika:
sommaren_annika

Marie/hallonflicka:
sommaren_hallonflicka

Lycka till!
{Åsa och Helene}

Kommentarer
Postat av: Catrine Björk

Åh vilken kanon bra utmaning, att sammanfatta sommaren. Det gnager mig att jag inte har hunnit med att scarppa mina semesterbilder. Så nu tar jag utmaningen som en spark i baken ; )
Catrine/

Postat av: MissMian

Wow såhärligt passar perfekt som en förstasida till mitt kommande sommaralbum!

2007-11-11 @ 11:44:10
URL: http://missmians.blogg.se
Postat av: JENN

Åh vilka fina alster. Gillade idéen med mosaik.
Har ju så många oscrappade bilder från vår härliga sommar.. så jag kanske hakar på igen.
.

2007-11-11 @ 19:43:36
URL: http://jakobsmamma.blogg.se
Postat av: Henriklinnea

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2008-09-15 @ 12:25:40
URL: http://henriklinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback