{Skissalster v40}

Jag känner mig så glad och stolt varje gång jag ser tolkningar som kommer in på mina skisser!! Det spelar ingen roll om jag gör enkla eller avancerade skisser, så gör ni helt underbara och fantastiska tolkningar på dom!!! Ni är helt enkelt underbara på att tolka mina skisser!! TACK!

Här kommer urvalet från förra veckans enkla skiss! Härligt att se variationen!

Först ut är Fialia som faktiskt gjorde två tolkningar av min skiss förra veckan :)

Nummer 1 av Fialia:
v40_fialia1

Nummer 2 av Fialia:
v40_fialia2

Joggemia:
v40_joggemia

lindatruedsson:
v40_lindatruedsson

MalinD:
v40_malind

Stella:
v40_stella

{Helene}

Kommentarer
Postat av: Lily

WOW så mycket snyggt! Härliga tolkningar!

Postat av: MissMian

Håller med..så läckra LO's!

2007-10-08 @ 14:21:58
URL: http://missmians.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback