{Veckans utmaning v43}

Denna vecka är det LottaR som utmanar er att skapa tillsammans med någon annan. Det kan vara era barn, er mamma eller kanske en vän :) Denne väljer materialet och så skapar ni ett alster

Skicka erat alster till oss på
[email protected] och märk mailet Veckans utmaning v43, senast tisdagen den 30/10-07 kl 21,00 vill vi få ditt alster. Glöm inte att förminska ditt alster till 500 pixlar på bredden.

LottaR skriver:
Skapa tillsammans!
Jag lät min 2-åriga son Vincent hjälpa mig skapa en sida till hans album. Han fick riva, klistra, måla och dekorera hur han ville. Sen hjälpte jag till med rubrik och text.


utman_v43_lottar

Kommentarer
Postat av: Heléne

Jaa! Vilken kul utmaning! Detta måste jag prova med min lilla assistent :-)

2007-10-24 @ 23:15:30
Postat av: Monica

Det är så roligt att scrappa med barnen, eller med maken för den delen...

Postat av: Anna

Kul utmaning! Den hänger jag på!

2007-10-26 @ 08:58:45
URL: http://asanden.blogg.se
Postat av: Anna Ling

Den som ändå kunde få med Maken på en sån här grej. Barnen är en sak, de vill mer än gärna härja vid mitt scrapbord, men han vänder i dörren...nästan... :-)

2007-10-27 @ 11:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback