{Projektet Hemligheter v37}

Vi fortsätter vår resa i vår egen underbara historia, det är dags för fjärde uppgiften i Projektet Hemligheter! Du fortsätter väl att hänga med?!

Här kommer veckans roliga uppgift! Det handlar om namnen i er familj denna gång.

Min familjs alla namn - du ska göra en sida med alla namnen på
Min mamma heter:
Min pappa heter:
Mina syskon heter:
Mina morföräldrar heter:
Farföräldrar heter:
(Mina husdjur heter:)

Skicka ditt alster till oss på
[email protected] och märk ditt mail Hemlisar v37.

Deadline: måndagen den 17/9 kl 21,00 Du får hoppa på Hemlis-projektet när du vill.

Kolla in teamets inspirerande alster!

Ellison:
hemlis_v37_ellison

Frida:
hemlis_v37_frida

AnnaB:
hemlis_v37_annab

Mikla:
hemlis_v37_mikla

Pernilla/thorold:
hemlis_v37_thorold

Marie/sockergrynet:
hemlis_v37_sockergrynet

Ethel:
hemlis_v37_ethel

{Helene och Åsa}

Kommentarer
Postat av: Lily

Häftigt att se hur olika man kan göra! Jättefina alster, tjejer!
Jag hann inte få klar min layout till deadline, men nu har jag fått allt på plats. :-)
Vill ni kika så ligger den under Min scrap på hemsidan:
http://marie.robe.nu/portfolio.lasso?sida=album


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback