{Mikaelas fotofredag v13}

Thank god it´s friday!
Jag har en superstor samling av gamla kameror som står och dammar hemma. Innan allt blev digitalt så använde jag dem hela tiden, fotona blev otroligt fina, men sannolikheten att jag ska ge mig iväg för att köpa mellanformatsfilm och gå in i mörkret för att framkalla dem är tyvärr minimal. Så vad göra med alla dessa kameror? Jo, jag har hittat en grupp på Flickr där människor fotograferar med sina digitalkameror genom ögat på de gamla kamerorna, förstår ni. Kolla
här så förstår ni. Bilderna blir helt fantastiska! Mitt helgprojekt på landet ska bli att testa detta.
image3458

ThroughTheViewfinder
Så om ni inte har några gamla kameror som ligger och skräpar, så kanske ni ska boka in ett loppisbesök i helgen.
Trevlig helg!
Mikaela ♥

Kommentarer
Postat av: Augusti_73

Fräckt! Ser fram emot att se resultatet av dina experiment!
Trevlig helg!

Postat av: AnnaB

Hjälp, det verkar häftigt! Ser också fram emot att få se vad du lyckas få till!!! Ha en bra helg!

2008-04-04 @ 11:23:41
URL: http://annab.blogg.se
Postat av: Elin

Vilket otroligt bra tips! Det ska jag prova!!!

2008-04-04 @ 15:20:01
Postat av: Rikardsine

Great site! Lots of useful information!

2008-10-14 @ 12:30:04
URL: http://rikardsine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback