{Utmaning - kombinationen}

En ny utmaningsvariant kommer att dyka upp lite då och då här på bloggen. Vi kallar den kombinationen. Det går ut på att vi sätter upp en lista på saker/tekniker som ska finnas med på era alster. Hoppas ni tycker det låter spännande!

Först ut blir att ha med detta:
3 foton
text på remsor
akrylfärg

Skicka ditt alster till oss på
[email protected] senast måndagen den 25/8 kl 21,00 och märk ditt mail Utmaning - kombinationen. Glöm inte att förminska din bild till 500 pixlar på bredden.

Här kommer då också lite inspiration från teamet:

Anna/augusti 73:


Emma/emso:
 

Ethel:


Sandra/Sasha:


Pernilla/thorold:


Ulrika:


Nu hoppas jag inspirationen flödar hos er och att det ramlar in många fina alster i inboxen!  ;)

//Sandra (Sasha)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul utmaning!

Den skall jag verkligen försöka mig på.



H, be inte om ursäkt. Jag tror nog alla har förståelse för att det är semester och att du är höggravid ;)



Postat av: mikaela

åh så fina alster! Gör det något om man sparar ett par i min scrapbookingmapp för inspiration? Jag har inte haft någon scrapparlust på flera veckor, men nu kom den tillbaka :D tack!

2008-08-19 @ 16:23:33
URL: http://gwendolenthegood.blogspot.com/
Postat av: webmosterhelene

Självklart kan du spara några i din inspirationsmapp :-) Ge gärna credit till den designer du inspireras av, ifall du "kopierar" nåt rakt av :-)

2008-08-20 @ 11:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback