{Vad händer här hos oss nu då?}

Hej alla läsare!!
Helene här!!

Nu har det gått ca 1 månad sen jag uppdaterade senast, jag har onekligen behövt en semester :-) Det är mindre än 3 veckor kvar tills min bebis beräknas att födas och jag har nu under sommaren funderat på vad som skulle hända med SWE-bloggen.

Jag kommer få hjälp att kicka igång utmaningar mm med hjälp av några i mitt underbara inspirationsteam, och sen kommer vi successivt arbeta upp det hela under tidiga hösten. Kanske inte uppdateringar varje dag som vi haft tidigare, men SWE-bloggen ska iaf få fortsätta leva :-)

Nu i dagarna kommer de första utmaningarna, om några veckor startar skissutmaningarna igen och sen jobbar teamtjejerna på här!! Vi har troligtvis även lite nytt på G, så det ska bli spännande!

Jag kommer således inte ta lika av min tid till SWE, men jag kommer finnas här (kontrollfreak som jag är) och jag hoppas att ni alla skapar av brinnande livet!!

Vi hoppas även att vi får testa material från butiker och sånt, så butiker får gärna maila oss på
[email protected] om ni är intresserade av att låta teamet testar material!

STORT TACK för ert tålamod, snart snart kommer mer inspiration här hos oss!!

/Helene (webmosterhelene)

Kommentarer
Postat av: Fnyz/Hanna

härligt att ni kan komma igång igen. är nog många som kan hjälpas åt så inte du ska behöva dra hela lasset själv!



Å tänk att de är mindre än 3 veckor till bf :-) nu kan ju egentligen bebisen dyka upp när som hellst ,-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback