{Inspirationsdesigner - Meli}

Nu har turen kommit till Isabelle/Meli att få presentera sig. En duktig tjej med romantisk stil!

- namn + nick
Isabelle Torstensson, på nätet kallas jag för Meli


- hemsida / blogg
http://melisscrapping.blogspot.com/

- började scrappa när, och vad fick dig att börja scrappa
Jag letade aktivt efter en hobby, och då hittade jag scrappingen. Det var 2004 och jag blev fast direkt.

- vart finner du inspirationen

Jag hittar inspirationen i själva fotografiet, och känslan jag vill förmedla, och på Internet. Basic Greys galleri är en favorit, annars besöker jag lite olika bloggar.

- din stil, förklara och vilka produkter tycker du om
Jag tycker om mycket mönstrade papper, gärna lager på lager, blommor, fjärilar och bokstäver. Jag ycker om när det är lite slitet och ruggar upp kanterna och chalkar mycket.

- trender, vad tror du kommer komma

Jag tycker att man hittar mer och mer produkter för journalingen, som tidigare var ganska sparsam. Det är svårt att få med journaling, samtidigt är den ju ibland lika viktig som fotografiet när man bevarar sina minnen. Jag tror att journalingen kommer att bli en allt viktigare bit.

 - vad gör du vid en scrapsvacka
Scrappar ändå, men liftar gärna vackra layouter jag hittar på nätet. .

- nybörjartips du skulle vilja ge nya scrappare
Mitt tilps är att lifta layouter du tycker om, i den stil som du fastnat för, för att lära dig den.

Här visar Isabelle/Meli två av sina ljuvliga alster, titta och njut!




Välkommen i gänget, Isabelle!

Kommentarer
Postat av: Marie Gustafsson

Underbara layouter Meli. ...och vad kul att bli kollegor här med!!

Postat av: Annika

Välkommen i gänget! Vi blir fler och fler från Familjeliv!

Annika

2008-12-16 @ 20:22:17
URL: http://annika5064.blogg.se/
Postat av: Annika

Välkommen i gänget! Vi blir fler och fler från Familjeliv!

Annika

2008-12-16 @ 20:22:35
URL: http://annika5064.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback