{Mikaelas fotofredag v7}

Hej igen!
Jag vet ju att det var Alla Hjärtans Dag igår, men jag är hemskt nyfiken på om ni tog några fina fotografier speciellt för den dagen eller om ni tog några fina under gårdagen. Har sett massor av fina Valentinfoton, så jag skulle vilja se era, det kan ju faktiskt vara vad som helst, kärlek, muffins, rosa, hjärtan.... Om ni inte har fotat några ännu så går det ju alldeles utmärkt att fota i efterhand, det gjorde jag alldeles nyss, men blev inte alls nöjd så det kommer att bli omfotografering snarast. Jag hittade en påse godis som jag köpte i NewYork och har haft liggandes i en låda till ett speciellt fototillfälle, så det blir att stoppa undan godispåsen och plocka fram den imorgon igen, för nu har jag inte tid.
image3216

Men jag återkommer på
Flickr med mina nya fotografier. Vi ses där!
Nu ska jag ut i det vackra vårvädret. Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Georgsina

Very interesting & professional site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback