{Ett ord i veckan - v3}

Dags för ett nytt ord att inspireras av och denna vecka är ordet "Jag". Kanske kan du göra en LO till din BOM (Boken om Mig). Du får böja ordet, men inte byta ut det... På vilket sätt inspireras du?

Skicka ditt alster till oss på
[email protected] och märk ditt mail EOV v3. Senast lördagen den 26/1 kl 21,00 vill vi se ditt alster. Glöm inte att förminska din bild till 500 pixlar på bredden.

Här kommer teamets underbara tolkningar:

monnah:
eov_v3_jag_monnah

mikla:
eov_v3_jag_mikla

Malena:
eov_v3_jag_malena

MalinD:
image2985

JennyB:
eov_v3_jag_jennyb

Annika:
eov_v3_jag_annika

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh vilka härliga layouter tjejer!! Tack för alla inspiration!!

Postat av: Claudia79

Wooow!!! Tjejer, ni är sååå duktiga och inspirerande!! Satt länge och kollade på varje LO.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback