{Vad händer på SWE?}

Hej alla underbara SWE-läsare!!

Säkert har ni märkt att uppdateringarna blivit lite färre den senaste tiden... Anledningen till detta är att jag, som sköter bloggen med allt, är höggravid och i början av september kommer min lilla bebis om allt går som det ska.... Detta innebär att jag inte riktigt har energi och ork just nu att uppdatera i den utsträckning som jag skulle vilja.

Jag vill oxå påpeka att jag driver denna inspirationsblogg helt ideellt, dvs jag får ingenting betalt för något av det arbete jag gör och det får inte heller inspirationstjejerna. Jag vet att det funderats på varför det inte uppdateras så mkt längre och att det verkar "oproffsigt", men alla vi som pysslar med uppdateringar, utmaningar, alster och annat här på SWE jobbar helt ideellt och får ingenting betalt. Måste bara få berätta det :-)

Just nu jobbar jag på att kanske få lite "vikariehjälp" av några av mina duktiga designers och det ser lovande ut, så att bloggen får fortsätta vara en levande blogg :-) Så som den varit i 2 år nu...

Det har dock tagit mkt energi från mig, att uppdatera och maila på alla mail och alster jag får in osv... Att komma på utmaningar och annat...

Jag kommer fortsätta uppdatera med lite utmaningar under sommaren, men det kommer bli helt sporadiskt. Hoppas ni har överseende med det :-)

Ha en härlig sommar!!
/Helene

Kommentarer
Postat av: LillBlomman

Förstår att det är lite tungt att hinna med allt!! Kul om ni får vikarier då det finns så mycket kul utamningar och inspiration här!! Ni är väldigt uppskattade!! Ha det gott!

Postat av: Zarah

Sicket snickesnack - folk kanske borde bekymra sig mer över sitt eget beteende och mindre över andras! -nickar-



Var rädd om dig och magen du!

2008-07-17 @ 18:00:54
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Har full förståelse för att ni inte hinner med och att det är ett ideelt arbete ni lägger ner. Vill bara tala om att ni är uppskattade. Ta nu hand om magen i första hand. (följer din blogg) Familjen är det viktigaste man har. Ser dock fram emot de utmaningar ni har tid med :) Kram Jeanette

2008-07-17 @ 18:32:54
URL: http://mariejeanette.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag håller helt med de andra. Ta först hand om dig själv och det lilla pyret som är på väg.

Jag ser fram emot nya utmaningar när ni har tid.

Kram Lotta

2008-07-17 @ 19:08:15
URL: http://crazyscrappers.blogg.se/
Postat av: Pernilla

ta det luuuuungt! fantastiskt med allt engagemang du lägger ner. tack!!!! inser nu att jag borde sagt det för länge sedan. jag är säker på att du får många stjärnor i himlen och världen är faktiskt lite bättre ställe när swe finns, så det så. alla som ställer krav och är jobbiga borde skämmas. lycka till med förlossning osv. kram

2008-07-17 @ 20:42:39
URL: http://pillerillmittilivet.blogspot.com/
Postat av: MariaC

2008-07-17 @ 22:08:29
Postat av: MariaC

Sköt om dig och maggen och ta det lugnt! Tror dom flesta förstår att det inte kan vara samma aktivitet här längre då det finns viktigare saker att tänka på. Må gott nu! Ser fram emot glada nyheter framöver då Bebis tittar ut. Kul att bloggen fortsätter med vikarier då denna blogg är en toppen inspirationskälla!!

2008-07-17 @ 22:11:57
Postat av: jakthustru

Ta hand om dig själv och magen! Finns väl inget som är viktigare än det?! Klart man älskar nya uppdateringar, men jag tror att iaf kvinnorna som surfar in här har förstående, hihi

2008-07-17 @ 22:19:37
Postat av: ElinÅ

Klart vi har överseende med att det blir lugnare på bloggen, man kan inte hinna med allt man vill jämt:) Måste bara säga att detta är en underbar inspirationsblogg, du gör ett fantastiskt arbete med den! Tusen tack!!!

Ser fram emot nya utmaningar när ni har tid och lust:)

Kram





2008-07-17 @ 22:33:29
URL: http://elinsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Åsa Merving

Vi väntar tålmodigt på nya uppdateringar. Världen går inte under även om vi får vänta lite längre än vanligt. Det är mycket viktigare att du tar hand om magen nu, bloggen kan vänta tills du har tid/ork. Det är inte så lätt/roligt att vara höggravid alla gånger. Säg till om ni behöver mer hjälp!

2008-07-17 @ 22:38:49
URL: http://merving.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag instämmer med alla övriga kommentarer :)

Det är sååå roligt att ni orkar engegera er och ni ger så mycket insiration!! Tusen tack för en superblogg!!



Ni kanske skulle kunna dela upp med en bloggvecka var åt alla era inspirationstjejjer, så slapp en "dra hela lasset" :)



2008-07-18 @ 16:20:16
URL: http://asaliscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Miaa

Jag, precis som många andra, har full förståelse för detta! Jag själv, som inte ens är gravid har inte heller lust, ork och energi alltid!!

DÄREMOT ser jag fram emot att se två bäbisfoton här på bloggen inom kort!!!!! För Åsa är väl med fortfarande lite grann?

Ha det bra!

Miaa

2008-07-18 @ 19:58:42
URL: http://miaasblogg.blogspot.com
Postat av: Jenny

Fullt förståligt!!!! Sen är det ju semestertider o sommar också. Det måste man ju också ta hänsyn till tycker jag. Sköt om magen. Efter semestern kommer jag med lite mail till dig/er om utmaningar. Kram Jenny

2008-07-21 @ 11:41:52
URL: http://jakobsmamma.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Hej !!



Själklart skall du ta hand om dig själv och den kommande lilla scrapparen. Vill Tacka för en jättebra sida och jag rekomenderar denna sida till alla mina scrapparvänner samt kunder i min butik.



Sköt om er !!



Anna-Karin i Tibro

2008-07-29 @ 13:31:57
Postat av: Karlsabrina

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2009-07-16 @ 10:04:57
URL: http://karlsabrina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback