{Ett ord i veckan - v11}

Dags för ett nytt ord att inspireras av och denna vecka är ordet "Tillsammans". Du får böja ordet, men inte byta ut det till ett annat ord... På vilket sätt inspireras du?

Skicka ditt alster till oss på
[email protected] och märk ditt mail EOV v11. Senast lördagen den 22/3 kl 21,00 vill vi se ditt alster. Glöm inte att förminska din bild till 500 pixlar på bredden.

Här kommer ett helt gäng med lekfulla alster från teamet, för att kicka igång er fantasi!

MalinD:
eov_v11_tillsammans_malind

Ulrika:
eov_v11_tillsammans_ulrika

JennyB:
eov_v11_tillsammans_jennyb

Monnah:
eov_v11_tillsammans_monnah

Pernilla/thorold:
eov_v11_tillsammans_thorold

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

söta kort:D

Postat av: Nilla

Jättefina!
Ulrika: Vilka fina tröjor barnen har!

2008-03-16 @ 13:51:31
URL: http://tankebubblor.blogg.se
Postat av: Lise

Åh vad glad jag är att jag hittade den här bloggen! Hoppas det är okej att jag länkar till den i min blogg.

2008-03-16 @ 14:16:16
URL: http://lisescrappar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback