{Veckans utmaning v12}

Denna vecka är det JennyB som bjuder på en härlig utmaning med en skiss ritad av hennes son samt hjälp att välja material!!!

Skicka ditt alster till oss på
[email protected] senast tisdagen den 25/3 kl 21,00 och märk ditt mail Veckans utmaning v12. Glöm inte att förminska din bild till 500 pixlar på bredden.

JennyB:s utmaning:
Hemma hos oss är det mycket som kretsar kring scrapbooking och mina barn är väl insatta i vad den världen handlar om. Det innebär (enligt dem) att i tid och otid ställa upp som ?fotomodeller?, att jag ständigt springer omkring med mitt anteckningsblock för att skriva ner/dokumentera scraptankar och idéer. Det innebär även att jag tillbringar en del tid med att göra skisser och så klart pyssla/scrappa.

Varför inte involvera dem ytterligare i detta (som är en så stor del av mitt liv), tänkte jag. Förutom att agera ?fotomodeller? så kan de få göra skisser, välja foto och till viss del material. Sagt och gjort! Sonen, tio år, gjorde en skiss, valde foto, ett svart och ett glittrigt papper. Det var superinspirerande och sonen var verkligen engagerad i processen och resultatet.

utman_v12_jennyb1utman_v12_jennyb2

Jag vill utmana er till att göra detsamma! Be ert barn göra en skiss, välja foto och eventuellt material. Och/eller får ni väldigt gärna låta er inspireras av denna skiss med massor av stjärnor.

//JennyB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback