{Veckans utmaning v13}

Denna vecka är det MalinD som bjuder på en härlig utmaning!! Fram med massor med mönstrade papper och klippt ut detaljer ur dom!!

Skicka ditt alster till oss på
[email protected] senast tisdagen den 1/4 kl 21,00 och märk ditt mail Veckans utmaning v13. Glöm inte att förminska din bild till 500 pixlar på bredden.


Malins utmaning:
Mönsterpapper är en av mina stora passioner i den här hobbyn och jag har hunnit samla på mig en hel del papper vid det här laget. Det är dock sällan som jag använder mig av detaljerna på mönsterpappren, eftersom jag inte är allt för pillig av mig å gillar att figurklippa , men ibland så får man anstränga sig lite!

Så min utmaning till er är att finklippa en detalj från ett papper och använda på en LO eller ett kort. På min LO har jag klippt ut en blombård från ett favoritpapper, så fram med saxarna så jag får se många underbara tolkningar av min utmaning


utman_v13_malind

/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback