{Veckans utmaning v19}

Denna vecka utmanar LottaR er att skapa egna chipboarddekorationer, så fram med papper, kartong och sax!!!

Skicka ditt alster till oss på
[email protected] senast tisdagen den 13/5 kl 21,00 och märk ditt mail Veckans utmaning v19. Glöm inte att förminska din bild till 500 pixlar på bredden.


Lottas utmaning:
Jag utmanar er att göra egna chipboard figurer! Det är så roligt att göra, lite extra pill men det är det värt! Det finns säkert 100 olika sätt att göra dom på. Men jag brukar skissa upp en bokstav eller figur på baksidan av ett papper, och klippa ut det, sen limma det på en kartongbit och klippa ut en gång till.

För att få fina kanter gillar jag att sandpappra dom ganska mycket, det är en smaksak men kanterna blir mycket mjukare och ser inte så utklippta ut. Lycka till och jag hoppas många av er hakar på denna utmaning!

Lycka till! /LottaR


utman_v19_lottar

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh, vad roligt att göra egna bokstäver! Har ni några tips till en nybörjar scrappare(jag)? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback