{Ett ord i veckan - v41}

Idag är det inte så fantastiskt höstväder; grått och trist, men till att scrappa i duger det alldeles utmärkt! En utmaning kanske?

Ordet att inspireras av denna vecka är ordet "Resa". Du får böja ordet, men inte byta ut det till ett annat ord. Ordet ska finnas med i din titel. På vilket sätt inspireras du?

Skicka ditt alster till oss på
[email protected] och märk ditt mail EOV v41. Senast fredagen den 17/10 kl 21:00 vill vi se ditt alster. Glöm inte att förminska din bild till 500 pixlar på bredden. 

Naturligtvis har vi härlig inspiration att bjuda på. Först ut är

Pernilla/thorold


Annika


Sådärja, lite att bita i och visst vore det skönt att få scrappat några semesterbilder? Ha en skön vecka så ses vi igen till lördag.

Annika


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Jag har en liten fråga.. jag planerar att framkalla en hel del bilder och göra album av. Har varit och tittat på album och vill ju ha sådana där man fäster bilderna själv, MEN jag undrar hur man sätter fast bilderna för att det ska hålla bäst?

2008-10-13 @ 17:18:53
Postat av: Anonym

Hej Lina!

Det finns olika lim till detta, men jag föreslår att du använder fotofix, fyrkantiga klisterlappar, som du kan flytta om du skulle ångra din placering av bilderna.

Annika

2008-10-15 @ 14:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback