Höstpremiär för skisserna

Hej!

Nu börjar vi med skisser igen. Jag och Helene kommer att dela på detta under hösten. Men just nu har hon ju en alldeles ny liten bebis att lägga all sin uppmärksamhet på. Så jag kommer att ansvara för skisserna i några veckor framöver.

Jag behöver dock en liten startfas så nästa skiss kommer att läggas upp om två veckor men sen kommer det att rulla på som vanligt med en skiss i veckan och då på måndagar.

Här är i alla fall veckans skiss. Hoppas ni är med och tolkar den.

Vill du vara med i utlottningen om att få ditt alster publicerad på vår blogg, skicka din LO eller ditt kort senast söndag 28/9 kl 21,00 till
[email protected], skriv ditt riktiga namn + gärna ditt nickname och märk ditt mail Skissutmaning v38. Förminska din bild till 500 pixlar på bredden.

/Helena



Här kommer några underbara tolkningar från teamet

Marie/Hallonflicka:


Sofi/Fialoppan


Anna Maria/Rimna


Kommentarer
Postat av: Catrine

Vad kul med skissutmaning igen! Snygg skiss också den skall jag absolut göra i helgen.

Postat av: Maria

2008-09-23 @ 10:49:46
URL: http://mariagunilla.blogpsot.com
Postat av: Maria

Hej, inspirerad direkt och gjorde min tolkning av den, valde dock att lägga ut den på min nya hemsida - välkommen dit! :)

www.mariagunilla.blogspot.com

2008-09-23 @ 10:50:50
URL: http://mariagunilla.blogpsot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback