{Veckans utmaning v49}

Denna vecka är det Sandra/Sasha som bjuder på en ljuvlig LO och en härlig utmaning, ni ska få använda sånt som egentligen kanske inte är menat för scrapbooking.

Skicka ditt alster till oss på
[email protected] senast tisdagen den 11/12 kl 21,00, märk ditt mail Veckans utmaning v49 och glöm inte att förminska ditt alster till 500 pixlar på bredden.

Här är Sandras utmaning:
Jag ser ofta scrapmöjligheter i andra material än de man köper till just scrappandet. Allra oftast så stannar det just vid att jag ser möjligheterna. Nu har jag tagit mig i kragen och satt ihop en LO med två sådana här material som jag hittat. Jag har här använt en bred spets och smalspårig wellpapp.

Kanske har du ofta tänkt att det skulle vara kul att scrappa med något annat än det traditonella. Min utmaning till dig är nu att göra det jag gjort. Gå på jakt efter scrapmöjligheter och framför allt få det gjort!

Här är min sida:
utman_v49_sasha

Lycka till!
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback