Jenny B:s scrapliftutmaning v.8

Då var det torsdag och dags för ännu en scrapliftutmaning. Denna gång har jag haft det stora nöjet att lifta Åsas/asalis härliga layout, mammas hjärta. Jag gillar Åsas stora röda hjärta och hur hon placerat alla sina foton. Detta upplägg liftade jag i princip rakt av, dock bara med ett fotografi. Gillade även Åsas knappar och band, och placerade lite av detta på mitt hjärta.

Tack Åsa för inspirationen och för att jag fick lifta dig!

Åsas layout, mammas hjärta
mammas hjärta-asali


Min tolkning
Tack-JennyB

//JennyB


Om du inspireras av min utmaning, skicka ditt alster till
[email protected], märk ditt mail Jennys utmaning vecka 8. Förminska din bild till 500 pixlar på bredden

Kommentarer
Postat av: Åsa (asali)

Åhh vad fin din tolkning blev :-)
Roligt att jag kunde hjälpa till o inspirera ;-)

2007-02-22 @ 20:56:41
Postat av: Jane

Åh så snygga!

Postat av: Monica

Jag tycker det blev så snyggt med era hjärteramar! Kärleksfulla sidor med mycket känsla.

2007-02-23 @ 18:24:34
URL: http://monnah.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback