{Inspireras av reklam}

Att utmanas av de reklamblad som kommer i brevlådan kan vara riktigt skoj. Min yngsta son ska till hösten börja gymnasiet och när denna folder kom i brevlådan så blev jag riktigt glad. Inte för att han ska gå på det gymnasiet, nä utan för att reklamfoldern var så scrapvänlig ;-)

reklam

Utifrån det gav jag inspirationsteamet i uppdrag att inspireras av reklamen, och här är deras tolkningar! Blir du inspirerad så vill vi gärna se din tolkning, senast 8/5 kl 24,00. Maila ditt alster till [email protected] och förminska gärna din bild till 500 pixlar på bredden. Märk ditt mail Reklaminspiration.

Nu till härliga alster att njuta av!

Mikaela/Mikla73:
reklam_mikla

Åza/Eize:
reklam_eize

Anna/Anzan:
reklam_anzan

Pernilla/Thorold:
reklam_thorold

JennyB:
reklam_jennyb

{Helene}

Kommentarer
Postat av: Monica

Jag älskade den här annonsen då jag fick se den och är impad av era speciella och vackra tolkningar!

Postat av: Miaa

Vilken härlig utsida denna folder har! Och vilka mysiga och "egna" tolkningar ni gjort!
MVH Miaa

2007-05-02 @ 18:41:49
Postat av: Simone

I love the inspriration and the LO.
It is a petty that i can't read swedish but i love to look at the site for inspiriaton for my LO.
Keep going on.

Love Simone

2007-05-03 @ 11:56:30
URL: http://scrapanimal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback