{Veckans utmaning v15}

Denna vecka är det Annika som bjuder på en "spetsig" utmaning ;-)

Skicka ditt alster till oss på
[email protected] senast tisdagen den  15/4 kl 21,00 och märk ditt mail Veckans utmaning v15. Glöm inte att förminska din bild till 500 pixlar på bredden.

Annikas utmaning:
Spetsar är något jag har börjat använda på var och varannan layout jag gör just nu, tycker det är väldigt fint! Så det blir min utmaning till er; använd spets på din LO! Så här blev mitt bidrag till min egen utmaning.

utman_v15_annika

Lycka till!
/Annika


Kommentarer
Postat av: AnnaB

Underbar Annika!!!!

Postat av: claudia79

Åååå Underbar sida!!! Och vilken härlig utmaning!!

2008-04-10 @ 16:51:23
Postat av: JENNY

FIN!

Har varit hemma från jobbet idag, så jag fick ihop en i förmiddags redan ;)
Håller på och scannar den nu!

2008-04-10 @ 21:19:54
URL: http://jakobsmamma.blogg.se
Postat av: Lotta-R

Ursnygg Annika, du har en så grymt snygg stil!!!

2008-04-11 @ 10:35:58
URL: http://iettlitethus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback